Szállítási határidő:
A Webshopon található szállítási határidők tájékoztató jellegűek, a várható szállítási időt az aktuális készlet függvényében, a megrendelés leadását követően minden esetben írásban igazoljuk vissza.
Amennyiben a visszaigazolt időpont Önnek nem megfelelő, visszaigazolást követően tud egyeztetni a kollégáinkkal.
Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen igénye, megjegyzése van, kérjük tüntesse fel a "Megjegyzés" rovatba, hogy ezt figyelembevéve kezeljük megrendelését.
Az oldalon feltüntetett árak kizárólag webshopon keresztül történő megrendelés esetén érvényesek. A Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedés árai és a webshopon elérhető árak, akciók eltérhetnek egymástól!
Szállítási módok és költségei:
A szállítási költség a termékek méretétől, súlyától, a választott szállítási és fizetési módtól függ. Kérjük tegye bele a megrendelni kívánt terméket/termékeket a kosárba és a megrendelés véglegesítése előtt a rendszer kiszámolja Önnek a szállítási költséget. Nagyobb méretű csomagok (40 kg felett/ 80 cm széles x 60 cm magas x 200 cm hosszú) esetében egyedi (raklapos) szállítás szükséges, ezért Ügyfélszolgálatunk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot!
Csomagátvételi pontra történő szállítás esetén:
0-5 kg-ig: 990 Ft + ÁFA
5,1-10 kg-ig: 1. 850 Ft + ÁFA
Csomagküldő pontra történő rendelés esetén Bruttó 200.000 Ft értékig lehet utánvétellel fizetni.
Készpénzes utánvételre van lehetőség, csak és kizárólag, melynek díja 300 Ft + ÁFA.
GLS futárszolgálattal történő házhoszállítás esetén:
0-2 kg: 1.476 Ft + ÁFA
2,1- 3 kg: 1.563 Ft + ÁFA
3,1-5 kg: 1.642 Ft + ÁFA
5,1-10 kg: 1.763 Ft + ÁFA
10,1-15 kg: 1.926 Ft + ÁFA
15,1-20 kg: 2.126 Ft + ÁFA
20,1-25 kg: 2.333 Ft + ÁFA
25,1-30 kg: 2.902 Ft + ÁFA
30,1-40 kg: 4.105 Ft + ÁFA
Utánvételi díj bankkártyás/ készpénzes fizetés esetén, egységesen: 783 Ft + ÁFA
GLS futárral történő házhozszállítás esetén Bruttó 50.000 Ft értékig lehet utánvétellel fizetni.
Személyes átvétel:
Díjmentes átvételt biztosítunk boltunkban történő átvétel esetén. Cím: 1202.Budapest, Nagykőrösi út 107.
Egyedi (raklapos) szállítás esetén:
Minden esetben 48 órán belül visszajelzünk a szállítás költséggel kapcsolatban!
Fizetési módok:
Ön a Webshop használatával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató irányába leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelései fizetési kötelezettséget vonnak maguk után.
A megrendelt termék(ek)et, szállítási díjat valamint az esetleges egyéb költségeket (pl.: raklap betétdíj) az alábbi fizetési módok igénybevételével egyenlítheti ki:
– Banki előreutalással a Szolgáltató által megküldött díjbekérő alapján- az alábbi bankszámlaszámra
(OTP Bank -Számlaszám: 11720001-20182883)
– Online bankkártyás fizetéssel (Barion fizetési mód), mely esetben 1% kezelési költséget számítunk fel
– Utánvétellel (bankkártyával/készpénzzel), melynek feltételeiről a szállítási költségek című részben tájékozódhat
– Online bankkártyás fizetéssel (Barion fizetési mód), mely esetben 1% kezelési költséget számítunk fel
– Utánvétellel (bankkártyával/készpénzzel), melynek feltételeiről a szállítási költségek című részben tájékozódhat
Banki előreutalással, illetve a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel történő teljesítés esetén kérjük, szíveskedjen a megrendelt Termékek vételárát, a fuvarozás díjat és az esetleges egyéb költségeket mihamarabb kiegyenlíteni, ugyanis a pénz beérkezése után tudjuk elkezdeni Önnek a fuvarozást szervezni.
Bruttó 200.000 Ft feletti rendelés esetén, illetve egyedi rendelésre érkező termék esetében, kizárólag előre fizetéssel (előre utalással, online bankkártyás fizetéssel vagy a Szolgáltató székhelyén történő készpénzes vagy bankkártyás befizetéssel) lehetséges a megrendelést leadni.
Egyéb költségek:
Bruttó 200.000 Ft feletti rendelés esetén, illetve egyedi rendelésre érkező termék esetében, kizárólag előre fizetéssel (előre utalással, online bankkártyás fizetéssel vagy a Szolgáltató székhelyén történő készpénzes vagy bankkártyás befizetéssel) lehetséges a megrendelést leadni.
Egyéb költségek:
Egyedi (raklapos) szállítás esetén, amennyiben szükséges a szállításhoz raklap betétdíjat számítunk fel. Ilyen esetben minden alkalommal felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a Vásárló a kiszállítást követő 1 hónapon belül a raklapot sértetlen állapotban visszaszállítja a Szolgáltató részére, úgy a Szolgáltató annak betétdíját a Vásárló részére visszatéríti.
Bizonyos termékek vásárlása esetén, raklap használati díjat, raklapbontási díjat, csomagolási díjat számíthatunk fel, ilyen esetekben Ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából! Nagyobb mennyiségű áru megrendelése esetén, a kiszállítási cím függvényében behajtási engedélyre lehet szükség, melyet minden esetben a Vásárló köteles elintézni az illetékes hatóságnál, ilyen esetekben mindenképpen előzetes egyeztetés céljából felvesszük Önnel a kapcsolatot!
Csomagok átvétele:
Csomagok átvétele:
Csomagküldő pontra történő szállítás esetén, amint feladtuk csomagját, automatikusan e-mailt kap a Csomagküldő-től
a nyomonkövetési azonosítójával, amely által online követheti csomagját a Csomagküldő oldalán. (https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search)
Miután beérkezik a csomagja a kiválasztott Csomagküldőpontra, automatikusan értesítik Önt SMS-ben, illetve E-mailben, és a beérkezéstől számított 7 napon belül veheti át csomagját. Csomagátvételkor pedig a kiküldött jelszóval tudja átvenni a csomagját, ez minden esetben szükséges, így kérjük jegyezze fel, és a megadott jelszóval együtt érkezzen a csomag átvételi pontra!
Amennyiben GLS futárral kéri házhozszállítással csomagját, minden esetben értesítik Önt, amikor feladtuk csomagját a megadott telefonszámon SMS-ben. Majd a kiszállítás napján egy újabb SMS-ben értesítik Önt a szállítási idő intervallumával. Amennyiben nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, kérjük minden esetben vegye fel a kapcsolatot az SMS-ben kapott telefonszámon a futárral!
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint például: időjárási tényezők, közlekedési tényezők, stb., ilyen esetekben szíves türelmüket és elnézésüket kérjük!
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint például: időjárási tényezők, közlekedési tényezők, stb., ilyen esetekben szíves türelmüket és elnézésüket kérjük!
Amennyiben a csomagja nem érkezik meg a megadott szállítási határidőt követő 2 munkanapon belül, kérjük minden esetben vegyék fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!
Amennyiben a szállítási cím behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a Szolgáltató felé jeleznie kell a megrendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban! A behajtási engedéllyel kapcsolatban felmerülő díjak, költségek minden esetben a Vásárlót terhelik. A házhozszállítás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. Házhoz szállítás a termékek postai címre történő leszállítását jelenti, a föld szintjével megegyező magasságban telekhatárig és/vagy a kapuig. Szintkülönbség, emelet esetén további szállítást a Szolgáltató előre történő egyeztetés esetén, külön díj ellenében vállal. Ha a teljesítés a fent említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak az Ön kifejezett kérésére és költségére ismételjük meg.
A termék(ek) átvételekor Önnek, vagy az Ön képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben Ön nincs jelen a termék átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az az Ön kockázatát és költségét képezi. A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy Ön, vagy képviselője az átvételt igazoló dokumentumot a Termék(ek) átvételekor aláírja. A szállításból eredő esetleges töréskárt Ön köteles a Termék(ek) átvételekor haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ön köteles a törött, sérült darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.
Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy törött, kérjük ne vegye át a futártól!
További részletek az ÁSZF–ben leírtak szerint.
Amennyiben a szállítási cím behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a Szolgáltató felé jeleznie kell a megrendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban! A behajtási engedéllyel kapcsolatban felmerülő díjak, költségek minden esetben a Vásárlót terhelik. A házhozszállítás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. Házhoz szállítás a termékek postai címre történő leszállítását jelenti, a föld szintjével megegyező magasságban telekhatárig és/vagy a kapuig. Szintkülönbség, emelet esetén további szállítást a Szolgáltató előre történő egyeztetés esetén, külön díj ellenében vállal. Ha a teljesítés a fent említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak az Ön kifejezett kérésére és költségére ismételjük meg.
A termék(ek) átvételekor Önnek, vagy az Ön képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben Ön nincs jelen a termék átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az az Ön kockázatát és költségét képezi. A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy Ön, vagy képviselője az átvételt igazoló dokumentumot a Termék(ek) átvételekor aláírja. A szállításból eredő esetleges töréskárt Ön köteles a Termék(ek) átvételekor haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ön köteles a törött, sérült darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.
Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy törött, kérjük ne vegye át a futártól!
További részletek az ÁSZF–ben leírtak szerint.