Észrevételeimmel, kérdéseimmel hova fordulhatok?
Keresse fel Ügyfélszolgálatunkat a werner.epker@gmail.com e-mail címen vagy a + 36-1/770-0802-es telefonszámon.
Honnan tudom, hogy a termék van-e készleten?
Minden termék oldalon látni lehet az adott termék aktuális elérhetőségét. Az aktuális készletről bővebb információt Ügyfélszolgálatunktól kérhet. Előfordulhat olyan eset, hogy az adott termékből éppen pillanatnyi készlethiány merült fel, ilyen esetben megpróbáljuk minél hamarabb orvosolni a problémát. Azonban ha épp nem elérhető egy bizonyos termékünk lehetőség nyílik arra, is hogy értesítését kapjon tőlünk amikor újra elérhetővé válik, nincs más dolga csak meg kell adni az email címét amin értesíteni tudjuk, illetve a kívánt mennyiséget.
Bárhova kérhetek kiszállítást?
Magyarország teljes területére kiszállítunk. További részletekkel kapcsolatban érdeklődhet Ügyfélszolgálatunknál illetve a Fizetési, szállítási feltételek menüpontban.
Van a termékekre garancia?
Minden termékünkre egyedi garanciális feltételek vonatkoznak. Részletes tájékoztatót az ÁSZF 8-as pontjában olvashat a jótállásokkal, szavatosságokkal kapcsolatban.
Hol tekinthetők meg előzetesen a Webshopon bemutatott termékek?
Az oldalon szereplő legtöbb termék megtekinthető Boltunkban (Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedés), melynek címe: 1202. Budapest, Nagykőrösi út 107.
Átvehetem a termékeket személyesen is?
Visszaigazolást követően a megrendelt termékek személyesen is átvehetőek a Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedésben. Azonban Webshopunkban található több ezer termék közül nem mindegyike érhető el azonnal az átvételi pontunkon!
Kérjük, hogy mielőtt személyesen átvenné a terméket boltunkban, várja meg Ügyfélszolgálatunk visszaigazolását, hogy a termék átvehető!
Amennyiben Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedésben veszem át a megrendelt terméket akkor is ki kell fizetnem a szállítást?
Boltunkban történő átvétel esetben nem kell szállítási költséget fizetnie. A Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedésben történő átvétel ingyenes, és készpénzben, illetve bankkártyával is tud fizetni a termék átvételekor.
A vásárlásomról kiállított számlát mikor kapom meg?
A számlát minden esetben a küldeménnyel együtt küldjük meg Vásárlóink részére.
Biztosítanak segítséget az áru mozgatásához? Lesz aki beviszi a házba a megrendelt termékeket?
A 40 kg alatti csomagokat szállítópartnereink segítségével szállítjuk ki. Az ennél nehezebb küldeményekre egyedi, szükség szerint raklapos kiszállítást szervezünk. A nagyobb küldemények esetében természetesen van lehetőség felár ellenében pakoló személyzetet kérni, ezt azonban minden esetben jelezni kell a megjegyzés rovatban a rendelés leadásakor.
A megrendelt árut, hány napon belül szállítják?
A szállítási határidőt sok tényező befolyásolhatja, mint például az aktuális raktárkészlet, fizetési mód, extrém időjárási körülmények, stb. A megrendelés visszaigazolásakor mindig meghatározzuk Önnek a várható szállítási időpontot. Készletes termékek esetén, Csomagküldőpontra történő szállíttatás, illetve házhozszállítással történő rendelés esetén általában 1-2 munkanapra vállaljuk a szállítást. Egyedi (raklapos) szállítás esetén ez akár több munkanap is lehet, minden esetben érdeklődjenek az aktuális szállítási időponttal kapcsolatban, vagy várják meg Ügyfélszolgálatunk jelentkezését!
Milyen napszakban szállítanak?
Szállítópartnerünk gyűjtőfuvarban szállítja ki a küldeményeket, ezért pontos napszakot nem áll módunkban meghatározni, a csomagkövetésre azonban lehetőség nyílik. Egyedi (raklapos) szállítás esetén minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjával kapcsolatban.
Mi történik ha épp nem tartózkodom a szállítási címen?
Szállítópartnerünk a várható szállítás időpontjáról információt küld Önnek SMS-ben, mely tartalmazza a csomagküldő futár elérhetőségét is. Amennyiben netán nem tartózkodik otthon a kérdéses időintervallumban, kérjük vegye fel a futárral a kapcsolatot egyeztetés céljából.
A megrendelt árut, hogy tudom kifizetni?
A megrendelt árut kifizetheti banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel (Barion), illetve utánvétellel (bankkártyával/ készpénzzel). Részletekkel kapcsolatban a Fizetési, szállítási információk menüpontban tájékozódhat!
Mi a teendő, ha előreutalással szeretnék fizetni?
Előreutalás esetén, legyen kedves megvárni az ügyfélszolgálat visszaigazolását – speciális esetben egyéb kapcsolatfelvételt – és azután utaljon a megadott bankszámlaszámra, véglegesített megrendelés visszaigazolás és/vagy előlegbekérő alapján. Az utalás alapjául szolgáló dokumentum sorszámát kérjük a közleményben feltüntetni. A megrendelést minden esetben az utalás beérkezte után áll módunkban teljesíteni.
A korábbi rendeléseimet hol tekinthetem meg?
Amennyiben regisztrál oldalunkon a Belépés menüpont alatt, lehetőség nyílik az aktuális rendelései nyomonkövetésére, korábbi rendeléseinek megtekintésére, kívánságlistáinak összeállítására. A regisztrációra a vásárlása után is lehetőség nyílik, melyet a rendszer automatikusan felkínál Önnek.
Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?
Amennyiben regisztrált vásárlóként adott le megrendelést, a Profil oldalra belépve megtekintheti a folyamatban lévő megrendeléseinek státuszát. A Csomagküldőpontra kért csomagokat nyomon is tudja követni a kapott kóddal, illetve GLS csomagok nyomonkövetésére is lehetőség nyílik. Részleteket a Fizetési, szállítási menüpontban talál.
Elállhatok a megrendeléstől?Lemondhatom a megrendelésemet?
Lehetőség nyílik az elállásra, ennek részleteiről az ÁSZF 7-es pontjában tájékozódhat.
Van lehetőség a rendelésem utólagos módosítására?
A szállítmány feladása előtt van lehetőség a módosításra. Ha ilyen jellegű igény merül fel, kérjük, mihamarabb jelezze elérhetőségeink egyikén: a werner.epker@gmail.com e-mail címen vagy a + 36-1/770-0802-es telefonszámon. Egyedi megrendelés esetén ez a megrendelés státuszától függhet.
Mit a teendő, ha olyan terméket keresek ami nem szerepel a webshop kínálatában?
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén, biztosan találunk megoldást!
Előfordulhat, hogy a Webshopon más áron láttam a terméket, mint a Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedésben?
Az oldalon feltüntetett árak kizárólag a Webshopon keresztül történő megrendelés esetén érvényesek. A Werner-Épker Barkácsbolt és Építőanyagkereskedés árai és a webshopon elérhető árak, akciók eltérhetnek egymástól.
A szállítás alatt álló termékeket is megtudom a Webshopon feltüntetett áron vásárolni?
Ilyen esetben mindig vegye fel velünk a kapcsolatot az aktuális árral kapcsolatban, esetleg kérjen árajánlatot az adott termékről. Mert készleten nem lévő termékek esetén az árváltozás jogát fenntartjuk.